Varför min vän inte åker Pendeltåg

Vi kommer idag under lunchrasten in på debatten pendeltåg vs. tunnelbana. Var hittar man egenligen flest jobbiga personer? Jag hävdar starkt tunnelbanan, inte bara är det störst procentuell chans att stöta på nåt mähä där eftersom fler åker tunnelban än pendeltåg, men säger att det de man stöter på på tuben som man inte hittar på pendeln är Folk som spelar musik ur sina mobiler..

Då utbrister Lajsa (namnet är fingerat så att hon inte ska attackeras av medborgarrättskämpar):
Men orka byr sig om folk som spelar musik ur mobilen?! På pendeln sitter det brudar med råttfärgat hår och beige jacka! Fatta BEIGE med GRÅTT!

Tystnaden lägger sig.

Lajsa: ....Men det är fan inte värst! Mitt emot sitter det en DVÄRG, med ACNE och dricker FANTA EXOTIC!

Jag: Okej...'

Lajsa: KLOCKAN 7 PÅ MORGONEN!

Det är svårt att visa på helt hur absurd hella disskusionen blev med Lajsa i högform attackerandes fenomenet dvärg med acne drickandes Fanta Exotic kl 7 på morgonen. Tydligen hade det varit helt ok annan tid på dagen. Helt ok hade också varit annan dryck på morgonen (Juice kom som hennes förslag) Nog kan man tyckte att människa oavsett längd och hudåkomma måste få dricka va fan dom vill när fan dom vill. Den sjukaste perosnen på det där tåger var ju helt uppenbart den polska tjejen som satt med hat i blicken och stirrade på dessa personen som bara LEVDE och NJÖT. 

Kommentarer
Postat av: Sebastian

puckobrud. hehe

2009-01-22 @ 21:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0