Nyår

Var festligt. Min Anti-Antiklimax inställning höll sig. Inte genom att jag satt och spela tv-spel som var en tanke jag hade till och börja med, men genom att jag inte visste vad som faktiskt skulle hända när jag efter hur kvällen. Hemlig person 1 försvårar arbetet med det här inlägget eftersom jag inte tillåts skriva vad som egentligen var rätt komiskt. Vilket gör det här blogginlägget tråkigare än vad det kunde vara.  

Några hödpunkter var annars:
Sebba fördömmer konst och musikskolor med att "DYLAN ÄR MUSIK!"
00:03 Hemlig person 2 fördömmer det nya året med att skrika: 2009 SUGER! från vår balkong
Sebba dansar sexigt i kalsonger

Bilder kommer sen, eller ja, det kanske inte är ok det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0