Julen

Julen var bra. Vi såg inte Kalle Anka utan det fick va på i bakgrunden när vi spelade Helt Hysteriskt som var ett apkul brädspel. Jag vann. 

Eftersom Juldagen var en hemvädaredag gick jag ut tillsammans med Sebba och Berga. Vi gick til Nöjes som var proppat med folk man kände lite sisodär. Det roliga är att man ändå pratar med dem som om man gick way back och var tighta som ett par emobrallor. Det är ett spännade och jag var en del av det fram till klockan 12 då jag och Sebba fått nog och gick och åt massa mat på Burger King som vi köpote av en jättetrevlig expedit.


Kommentarer
Postat av: Donkey Shot

Åh, va skönt! Want It!!!!!!Love It!! =)

2009-01-07 @ 15:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0