Jobbigt att lyssna på musik

Det finns en hel del Emo-hetsare därute. Personligen tycker jag att det är lite väl lätt att hoppa på en grupp som redan mår så taskigt att de känner det vara nödvändigt att bara bära svarta kläder och ha tre olika frillor samtdigt. Egenligen skulle följande konversation antagkligen vara lika rolig vilken typ av ungdomar det än var, men kanske ger emo-inramning det hela en viss guldkant.

Tre stycken emos sitter på tuben och lirare musik ur en mobil (japp, bara det liksom)
Emo 1: Åh, det är jobbigt att lyssna på den här låten för jag får så många minnen...
Emo 2: Ah jag vet. Igår så stod vi typ ute för att röka och så spela dom den här låten och jag börja typ gråta...för jag fick så många minnen.

Kan ju inte vara helt lätt att lyssna på musik som ger en massa minnen man bara vill lipa av. Känsloladdat det där.


Kommentarer
Postat av: Sebastian

det är som när du spelar "Jag vet att Åsa kommer dö"

många minnen. jobbigt...

2009-01-25 @ 13:36:37
Postat av: Jon

"Åsa kommer dö" tydliggör bara ett obevekligt faktum på ett roligt sätt. Jag mår bra av att lyssna på den. Den gör mig glad. Men du kan ju gå och grina till dina ledsna gitarr-killar

2009-01-25 @ 22:42:40
URL: http://pyn.blogg.se/
Postat av: Sebastian

aha, men då kan du ju gå till dina killar och grina då. med tanke på vad jag läste om i veckans senaste du-vet-vad nytt...

2009-01-26 @ 12:02:45
Postat av: Jon

Insåg att din kommentar kanske inte var nån diss men jag vänder alltid taggarna utåt nuförtiden när du öppnar munnen

2009-01-28 @ 14:33:02
URL: http://pyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0