Outdoor-Pappa-Latte-Muggen

Ibland när är på väg till skolan på morgonen har jag med min temrnosmugg. Det gör att jag känner mig rätt aktiv och gatsmart utan egentligen vara det.  Vi har ringat in min påklistrade image till en Outdoor-Pappa-Latte (Pappa Latte låter roligare än Latte Pappa).
Men varför ska en vämlänning som jag behöva anamma nåt så tönigt som storstadsfenomenet "coffee-on-the-go"?
 Det gör jag egentligen inte. Jag har rätt gott om tid att dricka det där hemma. Men jag blir lätt rastlös där på bussen och då vill jag äta eller dricka, sen kan jag behöva kaffe för att hålla mig vaken under våra tidiga filmvisningar och då är den också rätt fiffig. Dessutom är det te i den och inte kaffe. Så jag antar att jag kommer undan med min Outdoor-Pappa-Latte-Mugg


Kommentarer
Postat av: Sebastian

ytterligare ett fenomen som du är anti, vad är det för fel med coffe-on-the-go? men å andra sidan ett roligt inlägg :)

2009-02-05 @ 22:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0