Min röda ferrari

Inatt drömde jag att jag hade en splirrans nya röd Ferrari. Det här min första dröm någonsin så vitt jag vet då jag drömt om att ha en bil.
I drömmen var jag lycklig över att ha ett sånt vrålåk, men förstod inte var jag hade fått pengarna från. Pappa som satt med i bilen tyckte även han att det var ett bra köp, till och med när jag sladdade runt på E18 för att kolla om allt fungerade som det skulle.
Sen var vi från och till på nåt lunchhak som jag inte kände igen. Vi var där en söndag och då fick man välja dagens - Jag ville äta Lejon och dricka Champis. Föreståndaren belv jätteglad när jag valde Champis och kom och tog mig i hand.

Jag är inte mycket för tolkningar av drömmar, helt ärligt är de nog bara en samling av intryck, idéer, känslofoster (i motsats till känslor som du faktiskt känner när du är medveten) som du har tänkt omedvetet eller medvetet.
Men det här nog by far en av de intressantaste drömmarna jag haft på länge. En röd ferrari liksom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0