Mer om varför min vän inte åker pendeltåg

Som ytterligare bevis till stöd för sin teori om allt konstigt folk som åker pendeltåg skickar min vän Lajsa denna historia:

"hej hej! vill bara säga att jag åkte pendeltåg idag; och vill härmed understryka vilka sjuka människor (varelser) som färdas medd detta drag:

en man, grått håt å smal, bor troligtvis i radhus eller snarare villa, 52år+ nå'nting.
grå-svart trench, inte sliten alls, å en gul halsduk av elegant art, Clark skor och en skinn väska. mannen har som huvudbonad (?) ett par byggarbetar-hörlurar, sådana där enormt stora biffar runt öronen.. massa finesser finnes på dessa puffar, bl.a. en utstickande antenn.
- mest absurda var, att detta såg ut å vara en helt vanlig man.. :/

unrest my case.
god natt"

Jag har några naturliga förklaringar men jag vill höra Era teorier?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0