Tjockt, dyrt och lyckligt - Lördag

Vi vaknar upp på lördag och garvar lite åt Scrubs på tv. Sen drar vi ut till mig och käkar upp alla mina käkar en trendig så kallad brunch bestående av det ständigt aktuella snabbmakroner och köttbullar.
Tillbaka i stan där Brorsan febrilt söker tröjor och köper en t-shirt som det står Edwin på fast han heter Johan. Jag konstaterar att Chai Latte är gött som fan, men att det är dyrt att fika fint.

Johan åker sen hem och jag och Sebba skiter i att försöka få ihop stockholmarna av det Sp1c när vi ser att King Kong går på tv. Vi laddar upp för kalorikväll av Tjockholms-mått och Sebba tar chansen att omvärdera filmen som i mina ögon är något av det bästa jag sett på bio, hands down. 

Kong är fortfarande kung och jag önskar att jag kunda ha honom som bästa kompis och rida på honom till universitet, han får inte göra min läxor men kan hjälpa mig att ta ner kattungar från träd och stå längst bak på konserter men fortfarande se bäst.

Sebba tycker filmen är snäppet bättre nu. Lördag slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0