Rätt så öm efter slagsmål

Ah, för även om det inte var Hulk som slog en så var golvet tämligen hårt när vi övade en fightingscen inför den kommande föreställningen med Ung utan Pung. 

Vi tränade även sång, och ni som känner mig bör nu få svettningar och orolig stirrig blick, och för er som inte känner mig får ni nu veta att jag har musikalitet som ett genomsnittligt spädbarn. Eller som Jimmie Pop skojar: "I sing like an amputee - Can't hold a note, can't carry a tune" .
Så när vår ledare Johan frågar vilken stämma jag sjunger får jag förklara att "det här med stämmor inte riktigt är min grej" och att jag därför "tänker sjunga rätt svagt". Johan säger sen att så jävla pjåkigt var det inte och jag faktiskt låg i rätt tonart, och ja, jag är så anspråkslös att jag faktiskt tar på mig nöjet att vara glad över att i alla fall klarat det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0