Jag fyller ut kalendern med...

Japp, jag har faktiskt köpt en kalender och jag lyckas använda den, ett framsteg jämförbart med månlandingen eller det färdigskivade brödet. 

Tre telefonsamtal från idag som gjort min kalender  lite innehållsrikare:

- Samtal från Lärarjouren som vill att jag ska komma in för arbetsintervju (men fattar inte riktigt hur jag ska trolla fram ett ett utrdrag ut brottsregistret tills fredag när handläggningstiden är två veckor - Kom ihåg att ringa Harry Potter)

- Samtal till Teatergruppen Ung utan pung, som menar att det är lugnt för att haka på även om jag har pung

- Samtal till obskyr med fräsig frisörkedja som sökte hårmodeller, vilket kan betyda gratisklippning, vilket  i sin tur är bra för studentekonomin. Om jag så får va kvar efter castingen på lördag. Känns larvigt att kalla det casting men det var vad de gjorde - very chic.


Kommentarer
Postat av: Tina

Hej!! Och tack för din kommentar..! Tur att NÅGON håller med..att livet blir LIKA kul utan berusningsmedel..!Och sjutton vad extra hjärnceller vi måste ha! Om kalendern ser tom ut....skaffa barn som går i skola o har aktiviteter..jag lovar, inte en enda dag kommer att vara tom i almanackan då.. ha ha! ( ironi) kram Tina, hjärncellsförvaltare.

2008-09-04 @ 10:11:06
URL: http://tinasjostedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0