Det är synd om E-Type

E-Type är ledsen för att Max (Sveriges bästa hamburgerkedja punkt) har "förvanskat" hans  This is the way. "Jag blir förlöjligad" säger han till Aftonbladet. Ja, löjlig var han ju inte innan.

Han säger också att folk kan se honom som en sellout. Kan man bli sellout när man redan är kass eurodiscorappare med skitful frippa? Vilka är det som skulle kalla honom det från första början? Alla hans tre fans? 

Ett råd: det här med att ta sig på för stort allvar, det funkar inte så bra i sverige sörru E-Type


Ledsen E-Type

Kommentarer
Postat av: Tina

Hallå..Har du bil ? Vet du att det är underbart att köra bil LÅNGT och lyssna på E-type? Det liksom spritter i kroppen ! Eller om man behöver städa hemma SNABBT..Man behöver ju liksom inte "titta" på honom..annars rekommenderar jag Sinatra, till städning! Hej hopp!

2008-09-15 @ 14:16:26
URL: http://tinasjostedt.blogg.se/
Postat av: Jon

Hey! Du kan inte försvara E-Type, det enda som det spritter i är svalget och det är kräkreflexerna som spökar! Jag tror jag hellre tittar på honom äön lyssnar på honom faktiskt, men bara det är bara för att man i alla fall kan få en att skratta när man ser han. Sinatraidéen tror jag dock strakt på.

2008-09-15 @ 19:58:16
URL: http://pyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0