Batman på t-banan

Jag fick hem Hans Zimmers och James Newton Howards mäktiga musik til Batman Begins på en skiva häromdagen. Sen dess har den nästintill konstant studsat ner mina hörselgångar. Vilken vardag som helst blir mer spännade när du tonsätter den med ett actionscore, som ett tajma sin entré i tricken till symbalslag och sånt där.
 
I dag bytte jag stundom till det nästan lika bra scoret till King Kong, även det av James Newton Howard (jävla snille den mannen alltså). I övrigt  skulle göra en del för att sitta på se soldnendgången från toppen av Empire State Building med Naomi Watts i knäet  fast jag nog hade kutat iväg om det kom suspekta attackplan i horisonten.  

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Jag skulle kunna tänka mig att lyssna på lite Ronan Keating på en parkbänk med Julia Roberts nånstans i Notting Hill...

2008-09-15 @ 15:42:03
Postat av: Sebastian

Jag skulle kunna tänka mig att lyssna på lite Ronan Keating på en parkbänk med Julia Roberts nånstans i Notting Hill...

2008-09-15 @ 15:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0