Tummen upp för Gladh

Christina Gladh hade fick fel hårgfärg kan man läsa här, hennes hår blev rött istället för askblont. Jag blir mest nöjd över att hon faktiskt låter bli att göra den till kritiska-konsument-artikeln tillhörande "korslagda armar och arga pannan-posen" eller "händerna vid sidan och hänga läpp-minen" utan stället ser tämligen "Ajsing-bajsing, tja, så kan det gå-glad" ut på bilden istället. Mer sånt svenska folket!

(Ja, jag vet, det är Aftonbladet. Men det är sent okej? Jag hade inte mycket att göra...Jag menar artiklen är ju fortfarande dålig och nyhetsvärdet noll. Även en ful hund kan ju få en klapp, eller hur?)

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Haha! Kommer ihåg att vi pratat om det förut och jag tror faktiskt att det är första gången jag sett en människa som trots missödet ler. ärligt talat så blev det ju ganska bra dessutom...

2008-10-02 @ 10:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0