Öh, en sån där taggning

Ja, så grejen är alltså att jag ska fylla i en slags mall, lite som de där kompisböckerna man hade eller inte hade när man gick i mellanstadiet, nu mer tror jag det kallas "taggning" här i bloggvärlden . Jag "taggad" av Maria, jag har tidigare hört ordet "utmanad" men eftersom det inte ligger så mycket utamaning i att fylla i en lista så föredrar jag taggad.

1. shop for clothes: HM och Myrorna - allt som är nedsatt pris för jag är så jävla snål.
2. furniture: Jo, tack, ser lite tomt ut annars.
3. sweet: Jämt, i mängder, allt.
4. city: Bryssel är ballt 
5. drink: "Blanda till nåt alkholfritt"
6. music: Tycker du inte om det? Då är det stor chans att jag gillar det.
7. tv: Jag vet inte vad som går på tv längre. Arkiv X var bra runt millinieskiftet.
8. movie: Existensiellt, bloddrypande eller både och därigenom: I Heart Huckabees, Cannibal The Musical, Ravenous
9. workout: Kuta fram och tillbaka till kylen?
10. pastries: Se 2, men donuts är svar 2 upphöjt i 2
11. coffee: Om Sebastian mamma Christina gör det...

Eh, då taggar jag Micke Svanberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0