Och det är vänliga människor var jag än går...

Nog för att man själv blir glad när man får tillbaka sitt SL-kort man att alla som man pratar med om det blir lika glada är ju änuu roligare. Den mustachprydde mannen på hittegodsavdelning som var glad för jag haft sån tur, den vänliga damen i på SL-centret där jag fick tillbaka pengar för det det kort jag hade köpt efteråt. Jag blev så glad så jag köpte ett par fina solbrillor som nån hade glömt på en tunnelbanan nångång i maj för 20kr.

Idag vill jag nog fan inte klaga på nånting alls...

Kommentarer
Postat av: Linnéa

nu är jag hemma i fkp igen. Skoj att hänga i storstaden. Måste säga att vår genväg till hittegods centralen var något alldeles extra!

2008-10-10 @ 19:46:55
URL: http://neaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0