Kort uppdatering i punktform

- Jag var med i En Poetry gang bang tävling med en dikt om hösten förra veckan. Det var nervöst och kunde gått bättre men jag ska göra comeback om någon vecka tänkte jag. Jag tror folk kan ha känt sig träffade när jag påpeka folks fåfänga och mitt hat mot hösten. Nästa dikt handlar om kärlek, den är rätt söt. 

- Förresten hatar jag inte hösten speciellt mycket, och tvingas ovilligt erkänna att den är rätt okej, kanske t.o.m med bättre än i Värmland.

- Jag fick B på min hemtenta i första delkursen. Jag är nöjd.

- Jag är nästan snorfri nu. Tur det för det är är den kostsammaste förkylning jag haft i och med att min näsa droppa snor på mitt tangentbord och kortslöt m-tangenten. 1000 spänn för ett nytt. Hade varit billigare att köpt Kan-Jang på en gång.

- Jag är jävligt taggad för att se "Låt den rätte komma in" ikväll.

- Jag kommer hem imorrn. Det ska bli gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0