Det blev fel på popcornen

Två iaktagelser från kvällen:

- Oavsett vad jag tidigare sagt i i frågan så står det nu klart att micropop är att föredra före sorten man poppar i kastrull. En efter poppning micro behöver micron inte rengöras med stålull, det krävs också mycket mer till innan dit kök rökfylls och du får svårt att andas jämfört med användning av kastrull för samma ändamål.

- Pernilla Wahlgren verkar ha en lite märklig reltion till sin mor i reklamen för en hårfärgen Nutirisse: "Hej Mamma! Jag har färgat håret igen med Nutrisse. Det ger näring åt mitt hår". Vad var liksom frågan? Brukar du ofta ringa och göra reklam för hårprodukter till din mamma över telefon? "
Jag brukar också ringa mina föräldrar ibland men det är mer "Hej! Hur är läget?" än "Hej Pappa!  Jag har nyss bajsat och torkat mig med Lambi. Det är så mjukt mot mina skinkor"


Kommentarer
Postat av: Sebastian

Hehe. man kan väl bara glädjas åt att hon har hittat något som ger näring åt hennes hår...

sälj din idé till lambi, den rockar ju!

2008-10-06 @ 13:36:02
Postat av: pa

men snälla Jon - blanda för Guds skull inte in mig i Lambi reklamen. Men kanske till en av dina bästa kompisar som börjar på S.

2008-10-06 @ 18:57:24
Postat av: maria

haha underbart roligt!

2008-10-21 @ 01:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0