Vad fan trodde ni?

Läste den här småfestliga artikeln på Aftonbladet.skit.se. 
Vad är det de blir så upprörda för? Du har väl antagligen ätit kött från ett djur någon gång i ditt liv? Antagligen någon gång ett äckligt kött från djur också? Steget är väl inte så jävla långt till äckligt blod från djur?
Låt gå för att man känner sig lurad, men nog var det frivilligt och är man inte lite naiv om man tror att det de kutar runt och bjuder på innan en Dracula-föreställning skulle vara något trivsamt? De lär ju inte gå omkring och bjuda på varm saft för att skapa stämmning.
Gillar även hur den upprörda kvinnanm kände sig "besudlad". När jag var vegitarian blev jag lurad att äta torkat apkött (av ingen annan än Tronkey Tråff) Jag kände mig också lurad men inte speciellt besudlad. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0