The Comeback!

Okej, jag bröt mot de stadgar jag satte upp när jag startade den här bloggen. Ett uppehåll på en månad och en vecka blev det. Jag kan först och främst skylla på att min dator var på lagning efter att jag, erm, snorade ner tangentbordet.
True story. Det var liksom inte med flit. Utan under en kraftig förkylning så dök en kamikazedroppe av rinnsnor ner från min näsa och landade nånstans mellan n- och m-tangenten. Vilket resulterade i ett byte av tengentbord som gick på sisodär 900 spänn. Det är den dyraste förklylning jag haft så kom fan ihåg att snyta er innan ni sätter er vid datorn.

Hur som helst nog med beklagande och ursäkter. Jag är tillbaka, idag är den andra advent, och ni kommer inte behöva vänta mer än till imorrn innan frälsaren är här och pånyttfödd. Hallelujah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0