Senast jag drömde..

Jag drömmer lite för lite. men det kanske är en bra grej. Jag kommer dessutom bara ihåg mina mardrömmar, senast drömde jag att jag jobbade som badvakt vid lite olika sjöar runtom i Sverige med lite folk från klassen. Jag minns inte vad vi gjorde som badvakter mer än att åka omkirng på små skogsvägar med fyrhjulingar (sånt gör badvakter). Sen började ett gäng ungdomar terrorisera oss, kasta saker på oss när vi åkte på våra fyrhjulingar och sånt där. Kanske gillade dom inte att bli vaktade när de badade. man får ju sällan några själv varför folk gör saker i drömmar.
 Jag kände mig otrygg och gick och partade med rektorn för Badvaktsskolan, som var rätt lik Ica-Stig i reklamerna förresten. Han tog inte min otrygghet på allvar och det sista jag minns är att de elaka killarna har fått reda på min adress och att jag antagligen kommer dö. 

Drömmen påmindre rätt mycket om filmen Eden Lake som jag såg på Horror Night. Den var en av de få 5:or jag sett i år. Se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0