Kass tv-kväll

Efter att jag igår sett på fotbollen (som Skattkärr tämligen orättvisst förlorade) hojade jag snabbt hem för att se Catwoman kl 9 på 9:an. När det kommer till film är jag ibland som en hund nosar på bajs. Jag dras helt enkelt till skitfilm, men precis som hunden vet jag att det är skit men jag måste ändå lukta på det. Catwoman är ett sånt exempel, Halle Berry fick en Razzie (motsatsen till en Oscar) för sin roll (men hade ändå självdistans att komma och ta emot den vilket hon ska ha cred för). Filmen var förstås apdålig - vansinnig editing, porrfilmssoundtrack och en förstås, skitkass Halle Berry in den fulaste mask ni sett.

Hoppades förstås på förbättring av kvällen i och med Masters Horror på Canal +. Men det visade sig ett av de sämre avsnitten med och jag somnade rätt kvickt. Lagom för att vakna upp till början av The Marine som jag hoppats skulle vara lite enkel old-school action med WWE-snubben John Cena. Denna kväll var dock en av dem när jag fick inse mina begränsningar och jag var i säng redan vid 01:20. Trist. Kunde ju blivit är en rätt helgjuten kväll av skitfilm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0