Vi gör så rysligt fint på tomten

Morsan fyllde 50 i Torsdags. Blev en massa härj på f.d. arbetskamrater, partikollegor och allehanda uppvaktelser som kom på mottagningen. Jag och brorsan diska för glatta livet och fick lämna klämkäcka svar på folk som lika klämkäckt lämna över ny disk. Farsan gick omkring med förkläde för syns skull.  

Galet vad mycket blommor man får i den där åldern. Förslog att mamma på tackkortet skulle bygga upp ett edenslust gård av snittblommor och posera med fikonlöv på berörda delar men hon högg inte på idén.

Idag kom bekanta till familjen och vi började bygga upp den schyssta folkpark som morsan vill ha. Helt ärligt har vår gård aldrig sett så mysig ut. Ska försöka fixa lite bilder på det såsmåningom. 

Right, ska dra på mig sockor för jag ska snart iväg. Ha det gött


Kommentarer
Postat av: Kusin-Lina

Hej Jon, kikar in på din blogg! Hälsa grattis till Berit! Har ju bilder som du ville lägga upp här när du målar på taket i Järpliden. Kan skicka dom om du vill men just nu har fredrik med sig min kamera t australien... hoppas ni får det trevligt ikväll!

2008-08-16 @ 13:22:31
URL: http://pinto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0