Stockholmsuppdatering

 Här kommer några kommentarer på min visit i huvudstan 

  • Stockholm är vackrare på sommaren än på vintern
  • Om man la lite stenar på golvet och installerade ett par svärande finnar med lövpiskor i Mammas lägenhet så skulle man ha en rätt perfekt bastu
  • Staden i sig är dock fortfarande en rätt kall ,mentalklimatmässigt alltså.
  • Jag är fortfarande rätt kung på att göra wok
  • Christin vet hur man sabbar en te-stund
  • Jag hitta ett ställe som säljer Ginger Beer!
  • Pride Festivalen är defintionen av uttrycket "...nytta med nöje", skitkul och skitviktig på samma gång
  • Min Dragonball-samling byttes mot 450 spänn i andra serier. En värdeminskning på ett par tusen.
  • Jag hittade ett ställe som säljer Ginger Beer! Jaha, har jag sagt det?
  • Mitt nya hem kommer bli sweet!
  • Tunnelbana är bekvämare än granbuss
  • Jo, jag hittade förresten ett ställe som säljer Ginger Beer... 

Bilder kommer i nästa inlägg





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0